اينبار فقط براي خودم

AR TE BB خدا و خود ا

اينبار خواستم يكي از نامه هايي كه در دفتر خود براي خدا نوشته ام توي وبلاگم منتشر

كنم شايد يك روش جديد يك راه جديد ويا ا ميد نجاتي بشه براي يكي ديگه . ديگري كه به

همت تكنولوژي اينترنت شاهد اين نوشته است.

بنام حضرت نوح

خدمت پروردگار مهربان دادار بزرگ سلام اميد وارم مرا حتي يك لحضه به حال خودم

نگذاريد. چند روزي بود كه به دليل مسئله پيش امده نتوانستم برايتان گزارش بنويسم.

تا اينكه خودتان با من ارتباط برقرار كردييد درست موقعي كه سنگ گرانيت كه توي دستم

بود به من گفت من هم از فشار هايي كه روي من ناراحت بودم و چاره ايي جز صبر

نداشتم اما بعد از چندين سال حكمت ان فشار ها را دريافتم اينكه چقدر محكم شده

بودم با جلاي بسيار و مورد اقبال مردم حال از ان بي صبري كه در ان حال از خود

نشان دادم ناراحتم حكمت ان فشار ها را اكنون درك مي كنم .

و اين سخنان مرا به خود اورد خدايا طاقت صبر در مشگلات را به من عطا كن.

مشگلاتي كه مرا مي فشارد مي تواتد در اينده مرا فردي گرم سرد چشيده روزگار

بكند پس شكر مي كنم تو را اميدوارم هيچگاه خود را از تو دور ندانم . كه تو از رگ گردن به من نزديكتري

اكنون نوبت شماست ايا وقت ان نرسيده كه براي خدايتان نامه ايي بنويسيد

من اماده دريافت تجربه شما در وبلاگ خودتان هستم

الهي(ارشام ستوده)


هورسكپي چيست؟

پياين دنياي كه در ان هستيم مملو است از علومي كه در ابتداي راه خود هستند .

و با وجود پيشرفت بشر در عرصه علوم مختلف تنها توانسته اييم از هر علم در باغي از

ان باز كنيم .

يكي از علومي كه درباره ان تحقيق فراواني شده است علم (هوروس كپي)است

كه من براي درك بهتر ان معادل فارسي خود پرداخته اش را(نسخه همزاد) ناميده ام

هر شخصي كه در اقليم مكاني كه در ان زندگي مي كند و با توجه به موقعيت اجتمايي

تيپ شخصيتي و نوع خلق خود قادر به انجام بهينه بعضي از كارها است.

وبه دليل عقلي نمي تواند از عهده بعضي  از كارها  برايد .

و شايد با انجام ان كار به خود و اطرافيان صدمه بزند

شايد مثالي كه نياكانمان راجع به اينكه گرز بايد خورند پهلوان باشد گوياي اين مزمون

باشد.

طلسم شير كش

    هيپنو تراپي يكي از روشهاي درماني است كه هرچند بيش از چند دهه از بيان ان بصورت

اكادميك نگذشته اما توانسته دستاوردهاي خوبي را به جامعه بشري عرضه دارد.

دامنه درمان به اين روش شامل بيماريهاي روحي و رواني و بيماريهاي شبيه جسمي كه -

كه بيماري روحي بصورت بيماري جسمي تظاهر مي كند.

يكي از پايه گذاران اين علمبصورت عملي و علمي استاد شعبان كاوسي(كابوك)بودنند

كه زحمات بسياري براي معرفي اين علم كشيد.

البته افرادي نيز با ارائه اين مطلب كه اين روش مي توانداسيب زننده باشد با معرفي و

بكار گيري اين علم مخالف بودنند .

اين بدين معناست كه شخصي بيان كند كه چون ذات چاقو برنده است و در اثر اين

برندگي ميتواند اسيب زا باشد از اين به بعد استفاده از هر چاقويي به هر منظور قدقن

است

محدوده جهنم "دامنه بهشت

      دوستي با اشاره ايي به مطالب وبلاگ با ارسال ايميلي(پيام نما) پرسيده

به نظر شما حدود جهنم كجاست و بهشتيان در كجا استراحت مي كنند.

له نظر من ذات مقدس الهي نياز به افرينش دو مكان براي جدا سازي گناهكاران از نيكو -

سرشتان  نداشته  همه گروهاي  ارواح بشري ميتوانند در كنار هم طعم عدالت خود

پرداخته رب جليل را بچشند از دو گروه دو نفر در يك لا مكان و يك عان مثال بر لب يك رود

اب مي نوشند  يكي با نوشيدن ان اب  شروع به تعريف ميكند كه اين بود يكي از بهترين

شربتهايي كه خوردم  و ديگري بيان مي دارد كه چه اب سوزاني گويا با بلعيدن ان  تمام

اعضاي مرا  با خود مي تراشد چه غذاب دردناكي.

                                  و حسين منصور حلاج بود كه در شطح خود گفت( ان الحق)

                                                            اميد وار ديدارتان (ارشام ستوده)

مشيت الهي

مشيت الهي چيست؟

حدودسياست كلان كيهاني و و تقديرات هستي كه بزرگ قادر هستي ان را رقم مي زند

در كجا رقم ميخورد؟

كران خط محيط فرضيه تقدير الهي و تدبير شخصي در كجا قرار دارد؟

ايا وجودي كه كه تمام موجودات را افريده خوشبختي و سيه روزي موجودات و پيدايش

افكار و گفتار و كردار را نيز رقم زده ؟

ايمانمان بر اين گفتار تا چه حد قوي است؟

رب جليل به شادي افرينش علاقمند است

علوم زيست ژنتيك بر اين پايه استوار است كه سير تحولات در مسير تكامل قدم بر

مي دارد.

اذ واضهات اصت|!!/

در صورت انحراف از مسير الهي به سنگلاخها بر بخوريم و در جايي كه روح ذهنمان

مسير خدايي را طي مي كند كردارمان بصورت نگاتيو عمل مي كند در اين هنگام

ماجرا در امور روزمره بصورت ناكامي پيدايش افكار مزاحم پريشاني خود نمايي مي

كند البته گروهايي كه در دسته ريا كاران محسوب ميشوند از اين قانون جدا هستند

مشيت وتقدير الهي همواره در تغيير خود تدبيري ما ست

                                              با تشكر ارشام ستوده

متا فيزيك چگونه ممكن است

                      يا الله الرقيب الروف الرحيم و هو رب العلمين

بعضي از دوستان از بنده پرسيده بودنند متا فيزيك چگونه ممكن است/چگونه ممكن است

با وجود نيروي جهان شمول خدا نيروهايي داراي اين توانمندي با شند كه قادر به اسيب -

به بندگان او باشد.    دو جواب براي اينگونه دوستان وجود دارد  افرادي كه تحت نيروهاي

منفي متا فيزكي قرار مي گيرند در تفكر خود كمي از رحمت حق خود را دور مي پندارند

و در حققيقت پندار انها كد كيهاني را براي دسترسي نيروهاي منفي باز مي كنند

در حالت دوم كه جاي بحث بيشتري دارد اينگونه بيان شده كه در جهان نيروي شيطان

در راس نيروهاي ديگر است اما اگر استادان فن اين را به عنوان شطحي از اين بنده خدا

بپذيرند ايا نمي توان اينگونه تصور كرد كه شيطان هر چند مغضوب خداست ولي از سوي

ديگر ميتواند با نهيت شرمندگيش كار گذار خدا براي تمايز بندگان صالح از غير باشد

توجه داشته باشيد شيطان در اوج سركشي وحتي اكنون بيان داشت كه حقانيت

وبرتري و ستايش خداي حق است واو فقط براي عدم اجراي فرمان سجده مغضوب شد

حال خداي كه درياي رحمت غير قابل تصور است چگونه مي تواند حتي جهت امتهان

بندگان كه به فرموده حديث قدسي از مادر با انان مهربانتر ازمايش كند .

پس با علمش افراد پيرو شيطان را كه علم از شيطان اموخته را مامور ميكند به فشار-

هاي  روحي  بندگان خود جهت جلاي روحي پس بندگان در نهايت ارامش بايد از او كمك

بخواهند    حمد للله الذي اذهب عنا الحزن ان ربنا لغفور شكور

                                                              ارشام ستوده




جناب رژيستور

سالهاست كه فرياد بر اورده ايم خدا كو ؟

او را مي خوانيم با هر زباني در كنار هر قومي نجواهايي مي شنويم كه او را صدا-

مي كنند در حالات مختلف او را قسم مي دهند به الاهيون و عارفان شريعتشان.

در هر مكان و  زماني ولي سوال اينجاست چرا گاهي جوا بي هست و گاهي جوابي

نيست شايد راهي كه مطرح ميكنم راهي باشد كه قبلا بيان شده باشد.اما فكرنمي

كنيد ارزش امتهانش را داشته باشد؟

در موقه ايي كه با خدا ذكر مي گيريد احساس كنيد او شما را به خود امدن تشويق مي

كند درست مانند اينكه خود  ا    پس به خود بيا

به او پناه ببر و به خود بيا...

طبيب از درد مي پرسد من از درمان درد اما نه من اگاه از دردم نه اگاه از درمانم.

در پستهاي بعدي انشاالله درباره چگونگي امكان تاثير گذاري امور متا فيزيكي منفي

ونقش قدرت خدا در مقابله با ان مشورت خواهم كرد

سپاس از ديدارتان -ارشام ستوده-

گلخن

     از مولاناست كه

عارفي گفت رفتم در گلخني تا دلم بگشايد كه گريزگاه بعضي اوليا بوده

است.ديدم رئيس گلخن را شاگردي بود ميان بسته بود و كار مي كرد

و اوش مي گفت اين بكن و ان بكن و او چست كار مي كرد

گلخن تاب را خوش امد از چستي او در فرمانبرداري

گفت :اري همچنين چست باش. كهاگر پيوسته چالاك و ادب نگاه داري

مقام خود را به تو دهم و ترا بجاي خود بنشانم.

مرا خنده گرفت و عقدهام بگشاد ديدم

رئيسان اين عالم را همه به اين صفت اند با چاكران .

                               ارشام ستوده(فيه ما في)

زبان بين المللي

در دنياي امروزي و با وجود پيشرفت تكنولوژي نياز بشر به داشتن زباني

قابل درك براي اقوام مختلف نيازي اجتناب ناپذير است.

د ر پژويشهاي انجام شده توسط سازمانها زبان مشترك بايد داراي هشت
ويژگي باشد.
در املاي ان هر چه شنيده مي شود بايد نوشت وهمان را نيز بي كم زياد
بخواند --تلفظ اسان براي تمام ملتها --دستور ان با قاعده و بدون استثنا

باشد--واژه سازي منطقي داشته باشد--به هيچ ملت ويژه ايي تعلق

نداشته زبان مادري اقوام را نفي نكند.

ثمره بيش از چهار قرن تحقيق در بين زبانها زبان اسپرانتو تمامي شرايط

ذكر شده را دارا است و دانشمنداني چون انيشتن -تولستوي -تاگور

-گاندي-رومن اين زبان را ستوده و فرا گرفتن انرا به همه سفارش

كرده اند

تقدير و تدبير

در روزگاران قديم در كنار شهري كوچك جنگل بزرگي بود

پر از درختان سرو سر به فلك كشيده در اين جنگل زن مردي زندگ

مي كردنند به نامهاي تدبيرو تقدير در يكي از روزها هنگامي كه تقدير

به خانه برگشت تدبير از اوپرسيد تو هر روز صبح زود از خانه

بيرون مي روي هنگام غروب هم خسته از كار به خانه برمي گردي

با اين حال وضع خوبي نداريم ؟

تقديركه از سوال زنش دلخور شده بود گفت اخه تبر من كند شده است

ومن نمي توانم به اندازه بقيه هيزم بفروشم زن گفت چرا انرا تيز

نمي كني؟ و تقدير باز با ترش رويي گفت وقت اين كار را ندارم..

چندين ماه گذشت وتقدير در اثر كار زياد بيمار شد تدبير فرصت را

غنيمت شمرد زنگار چندين ساله را از تبر پاك كرد وانرا حسابي تيز

كرد و روزي كه تقدير به سر كار رفت انرا بدستش داد.

در ان روزتقديردو برابر هميشه هيزم شكست زودتراز همه انها را

به شهر برد و به قيمت خوبي هم فروخت در راه بازگشت به خانه

در اين فكر بود كه بهتر نبود تبرش را زودتر تيز مي كرد.

ايا شما وقتي براي تيز كردن تبرتان گذاشته ايد

شاد پيروز (ميها)

اينده ابستن حوادث

بر نگاشتهاي اكاشه ايي

تعريف جامعه ايي است از يك قانون كلي

ايا ميدانيد كه ما هر لحضه خورشيدي را مي نگريم كه

در هشت دقيقه قبل مي تابيده و شايد اكنون وجود

نداشته باشد و اثر نبود ان را تا چند دقيقه بعد متوجه

شويم. اگر خورشيد از ما دورتر مي بود اين زمان براي

ما طولاني تر نبود؟.

حال در نظر بگيريد با وسيله ايي با چندين برابر نور

به فضا برويم و درست قبل از رسيدن نور به ان مكانها

با تجهيزات پيشرفته خود نگاهي به كره زمين بيندازيم

ايا اين مطلب كه مي توان اتفاقات گذشته را بطور

زنده مشاهده كرد دور از ذهن است؟

مثلا روش ساختن اهرام مصر ويا حتي افرينش كره

زمين در فاصله ايي معين.
نقل از كتاب جهان بيني اختري (بدون ويرايش)

دفتر ايجاد را به ديد تفكر

فرضيه موجود است كه بيانگر اين مطلب است

ايا مي توان در ان زمان يك واقعه نا مشخص را مديريت

كرد.و سپس قبل و بعد ان را تحليل كرد.

كردارهاي ما براي ما برداشتهايي مي سازد و سپس

خود در اترجهاني منتشر مي شود (همراه با نسخه بيو

بيوريتم  شخصي) درست مانند قالب پيش تنيده ايي

كه اعمال ما را درست چند لحضه  قبل از انكه ما وارد

 زمان لحضه ايي ان بشويم ما را احاطه و رهبري مي

كند و فضاي عمليات روزمره را برايمان مهيا مي كند.

حال اگر بتوانيم با نگرشي درست اين جهت ايجاد اين

قالبها را مديريت كنيم مي توان بجاي روزمرگي به

فضايي وارد شويم كه مطلوب نظر ماست...

                                               ادامه دارد

دريافتي از فرا سو

لا حول و لا قوت الا به الله

رسالت اين مطلب رساندن ان است جهت نجات.

تمريني جهت دريافت حقيقت روش زندگي ساده و كارا

شب هنگام كه از كارهاي روزانه خود فارغ شديد غذاي

سبك وغذايي كه در تهيه ان به هيچ موجود زنده ايي-

اسيب نرسيده باشدمصرف كنيدبا ارامش به محل

خواب خود رفته ده با نفس عميق بكشيد سعي كنيد

ذهنتان را از مشگلاتي كه در روزهاي اخير داشته اييد

پاك كرده دقيقا اين جملات را بيان كنيد ( اي استادان

معنوي و اي ضمير ناخود اگاه من شمايي هستيد كه
با اذن پروردگار به اطلاعات جهاني دسترسي داريد

ماموريت و راه نجات مرا در اين جهان بر من عرضه كرده

مرا از مشگلاتي كه خود مسبب ان بوده ام نجات

دهيد باشد كه از نجات يافتگان باشم)

درنظرتان باشد قبلا حتما خودتان را مسوول شكست

هيتان بدانيد نه افراد ديگر را چون كسي كه اشتباه

خود را موجب بداند راه را براي پيروزي و در يافت

نسخه موفقيت هموار كرده

حتم بدانيد بعد از چندين شب تمرين ان را بصورت كامل
درست انجام مي دهيد ان گاه جواب بدون هيچ

محدوديتي برايتان از فرا سو ارسال مي شود .

لطفا مرا در جريان جوابهاي دريافتي ويا نظرات خود قرار

دهيد ص پ 53691_81858

با تشكر شاد پيروز(ارشام ستوده)

بدون غرض شخصي

دوستي مهربان با ارسال ايميلي به من ضمن انتقاد به مطلب نوشته شده قبلي فرموده اند

(((چرا با وجود مكتبهاي جديد فكري در سدد هستيد كه در وبلاك خود نشر اكاذيب نماييد و الخ.....)))

ضمن تشكر از دوست عزيز اقاي (ريما نرصا)

بنده به هيچ عنوان ادعا نمي نمايم كه مطلبي كه من

نوشته ام صد در صد و براي همه اشخاص كاربردي

است همانطوري كه بسياري از فرضيه هاي علمي با

گذشت زمان بي و يا حداقل كم اعتبار شده اند اين

مطالب و يا مكاتب علمي جديد نيز مي توانند كامل

نباشند .

ايا بهتر نيست بجاي ايراد از ديگران كمي بينديشيم؟

(كلا سيعلمون /ثم كلا سيعلمون)

حال دو پرسش اساسي

ايا فكر نمي كنيد زندگي چيز بخصوصي را از شما طلب كرده و مي نمايد

ايا انديشه نكرده اييد كه با وجود شكست يك اخلاق

ويا يك نگرش و راه منتهي به شكست را پي گرفته اييد

ايا به اين موضوع بدين گونه نگاه نكرده ايد

اگر در كاري متحمل شكست جسمي و يا مالي مي_

شويد بدين دليل است كه ان كار مخالف فيزيك تني _

رواني شما است.

پس چگونه مي توان ادعا كرد كه انسان داراي قدرتي _است كه هر كار را با هر روشي ميتواند انجام دهد

بدون عنوان

در كوي نيك نامان ما را گذ ر ندادنند

گر تو نمي پسندي تغيير ده قضا را

نسخه هاي ازلي

بسياري از افراد براي چندين بار اين سوال را در ذهن

خود طرح مي كنند كه چنانچه هر كس بايد عمر خود را

سپري ساخته و تجربه خاص خود را به انجام برساند

به اين دليل كه هيچكس قادر به انجام وظايف و تكاليف

ديگري نيست .

پس تعاليم و اموزشها به چه كار مي ايند؟

نكته ايي كه به عنوان يك فرضيه قوي بيان شده هاكي

از اين است كه هر كس از ذخيره اطلاعاتي خود

استفاده كرده در حقيقت انچه فرا مي گيرد باز يابي

ان مطالب گذشته است كه در وجود بشر نهاده شده.

پس شايد بنوان اين فرضيه را اين مطلب تعميم داد

كه هر كس در هنگام تولد (بنا به ساختار فيزيكي و

روحي خود)داراي نسخه خاص خود بوده كه در هر

صورت از قبيل عمل نكردن به نسخه منحصر به فرد

خود متحمل اسيب هاي بدني رواني و مالي شده

در زندگي خود موفق نيست .

در پستهاي بعدي انشا الله طريقه دست يابي هر

شخص به نسخه منحصر شخصي را بيان مي كنم

تا ديدار چشمدار بعدي شادي روز افزون

تقديم ب ه اقاي( م.ه.م.ر.م)

ارشام ستوده

امداد حق

اين رهنمودي است مر تمام بندگان درگاه الوهيت

ان هنگام كه در گرماگرم روزگار مشگلات بر تو هجوم مي اورند  

و به نظر مي رسد هيچ راهي برايتان باقي نمانده  حتي رهنمود هاي

بزرگان روان پژوه ايراني و خارجي بهتر است قبل از تسليم اين

روش را هم امتهان كنيد پس از انجام كارهاي روزانه و در ست قبل

از استراحت شبانگاهي با قلمي در دست بر روي كاغذ سفيد نامه ايي

براي پروردگارتان بنوسيد در ان برگه ضمن بيان مشگل خود از

يزدان پاك مدد جويي كرده در پايان نامه همچون نامه ايي كه براي

يك دوست نگاشته ميشود ذكر كنيد جواب فوري فوري فوري

اين كار را براي چند شب ادامه دهيد(شش نامه)

بدان واگاه باش راه حلي برايتان جهت ارامش القا مي شود

لطفا مرا در صورتي كه حتي جوابي دريافت نكرديد درجريان

بگذاريد ايزد پشت پناهتان             ا.س

ستايش

نمازنيايشي به روش مسلماني

در نمازي كه بايد پنج نوبت با زبان عربي توسط هر مسلم

خوانده شود چندين حكمت وجود دارد

نمازي كه با حضور قلب خوانده شود

1:باعث ارامش روحي ميشود

2: در حمد پس از ستايش راه از او ميجوييم ودرسوره

پس از اقرار به يگانگي به ركوع مي روند تابگويند

انسان منهاي روح در مقام چهار پايان است پس كاملا

قامت از ركوع راست مي كنند در مقام ادميت

پس بشكرانه به سجود الهي مي روند

كه سجده ارام بخش است و قتي پيشاني بر زمين

است استرسها و نااميدي ادمي كه توسط حرص طمع

محصور شده به زمين انتقال مي يابد

پس بشكرانه او را ستايش مي كنند و سلامي براي

تجديد بندگي تا سلامي ديگر

ستوده (ارشام)

يايشي ب

تقديم به يك دوست

بيماري مورد بررسي سندروم اي .بي.اس كه با نام كوليت عصبي هم معرفي شده است

منشا اين بيماري از حركات نامنظم روده بزرك واست در بعضي مواقع بدليل حركت زياد رودها كه -

نوع تغذيه ميتواند در ان موثر باشد بيمار از دل پيچه ،صداي شكم،اسهال ابكي ،دفع موكوس(مايعي-

شبيه اب دهان )احساس تخليه نشدن كامل شكايت دارد. وباز بدليل كم كاري روده بزرگ و گرفته شدن

اب مدفوع بيمار دچار يبوست مزمن و خونريزي مقعدي و ايجاد مشگلات جانبي براي بيمار مي كند.

هر چند تا كنون دستور دارويي قطعي براي درمان كلي اين بيماري تجويز نشده اما مي توان با پيشنهاد

جند راه كار براي بهبود اين بيماري اقدام كنيم.

البته پس از تصوير برداري از رودها و قسمتهاي پايين روده(تشخيص نهايي)

به حداقل رساندن غذاهاي ابكي مخصوصا ابگوشت با نان تريد شده

عدم مصرف الكل كافين قهوه دخانيات مخصوصا ترياك (بدليل تحريك نشدن سيستم عصبي)

مصرف حد اقل چايي و استفاده از چايي چهر گل بصورت جايگزين(بسيار موثر است)

خود درماني در اين بيماري مي تواند عواقب بدي بهمراه داشته باشد

مثل استفاده از مسهل ها و يا يد كينول هر چند در مواردي تجويز كيلد نيم سي بدليل اثر ارام

بخشي موثر بوده است براي بهبود بهتر است از حركت درماني (تاي چوان) كمك گرفت

از استرسهاي روزانه خود بكاهيد حركات نرم ورزشي انجام داده حركات وسريع و غير يكنواخت انجام

ندهيد تجويز داروي ارام بخشهايي نظير كلرو ديو پوكسايد با مشاوره مي تواندموثر باشد .

درمانهاي طب مكمل:

روزي سه مرتبه بعد از ارام بخشي بدن و با ارامش دست خود را بر روي شكمتان قرار داده احساس كنيد

انها بطور كاملا طبيعي در حركت هستند گرماي دستتان را به درون بدنتان بفرستيد واحساس كنيد به

شما و رودهايتان ارامش مي بخشدمحكم وبا اراده براي پنج بار بگوييد روده بزرگ من بطور طبعيي

كارمي كند ومن.

به اين دليل از او سپازگذارم پس از پنج دقيقه دست خود را برداريد از دستتان براي انجام عمليات

شفا تشكر كنيد

گاهي ممكن است سوگواري هاي نامتعارف زيان بخش باشند

 دربعضي از مراسمات سوگواري متاسفانه جهت پر شور تر شدن مراسم اقدام به خاموش كردن-

 چراغهاي كه در محل است كرده بعد از به اصطلاح دم مي گيرند(استفاده شده از عين بيان مدد جو)

سپس شروع به تكرار يك عبارت كه لزوما معناي خاصي ندارد براي مثال(سين سين سين) حدود يك سال پيش

مددجويي ضمن مراجعه به اينجانب از پيش امدن مشگلاتي نظيرپرخاشگري و بد خلقي سخن گفت واينكه خود_

اين موضوع واقف است.

متاسفانه اين افراددر اثر شركت در اين مراسمات دانسته يا نادانسته در محيط هاي شبه سايكو قرار مي گيرند

اكثر انها در ان حالات به خود اسيبهاي جسمي فراوان ميزنند كه اثار ان حتي تا ماها باقي مي ماند.

اما موضوع به اينجا ختم نمي شود در بعضي از موارد شخصيت فرد منفعل شده ياد وخاطرهاي دردناك ذخيره

 در حافظه  كه فراموش شده را بصورت اوتوماتيك فرا خواني مي شود و  به شخصيت سطحي او صدمه وارد _

مي كند از انجا كه فرد نمي داند مشگل از كجا بوجود امده راه مبارزه با ان را نمي داند.

هر چند درمان اين افراد نياز به زمان و تخصص پزشك معالج دارد.

پيشگيري بهتر از درمان در اين گونه از مراسمات در صورتي كه مي بينيد داريد از حالت عادي خارج مي شويد

بهتر است از محل فاصله بگيريد. از ديدن صحنهاييكه موجب بر انگيختن احساسات  شما مي شود دوري كنيد

و به اصطلاح سعي كنيد جو گير نشويد 
                                                                             هميشه سلامت و موفق(ارشام ستوده)

مدیریت درمانی

 رواندرمانی تا چه حد اثر بخش است؟

کدام روشها اثر بخش تر است؟

پاسخ به این پرسشها کار اسانی نیست. بررسی و پژوهش درباره اثر بخش بودن رواندرمانی با چندین -

مشگل روبرو است :چگونه درباره ی بهبود بیماران داوری کنیم ؟ در سنجیدن بهبود و میزان ان ، کدام

 روش اندازه گیری اعتبار دارد؟ چگونه متغیرهایی را که موجب بهبود شده شناسایی کنیم؟

سخن بر سر کارایی روشهای گوناگون درمان است.

بسیاری از به ریختگیهای ساختارهای روانی منشا بحرانهای روزمره وناهنجاریهای اجتمایی بوجود می -

ایند  که شامل دیدن صحنه های مرگ در اثر تصادفات ،درگیریهای خیابانی اوباش، مشاجرات خانوادگی

 بوجود می اید سپس در ضمیر انسان بصورت اوتوماتیک ذخیره میشود

انگونه افراد بیشترین شکایتشان در نزد روانکاو از این است که نمی توانند ان حادثه را فراموش بکنند

توصیه ای که به اینگونه افراد میشود این است که بجای مخفی کردن ان اتفاق ان را در نزد پزشک یا

 دوستان امین خود بازگو کرده تا تنش حاصله از این طریق از ذهنشان پاک شود

بجای استفاده از ارام بخشهای قوی از گردش در طبیعت وپیاده روی لذت ببرند

ودیگر اینکه کمی هم از درمان را به عهده گذشت زمان بگذارند این روش بهبود خود بخودی نام گرفته

                                                یا و خاطره استاد براهنی گرامی باد  (ارشام ستوده)

انشا الله در پست بعدی راجع به افرادی  که در اثر عذا داریها به شکلهای نامتعارف ممکن است

مشگلات روانی برایشان ایجاد شود خواهم نوشت

خداوند در الست چه اقراری گرفت

در مقام  امتحان مر <تک>خاندان ادم (ع) بر سبیل تحقیق

به تاریخ بیست نهم  ابانماه یک هزار سیصد هشتاد نه خورشیدی در الست که اقرار بر خداوندگاریت

 نمودم انچه دیگر گفتم جز کسر بر من نباراند.

و انگاه که رخصت سخن گفتن دادی از فرصت یافتن در زمین برای رسیدن حتی به مقامت،گفتم.

هر چند به روش ربی و عبدی فریاد بر اوردم بر تو دست خواهم یافت اکنون چه دارم بعد از نمیدانم چندین

تطور گفتند برگ از درخت نمیوفتد بدون اذنت و ان زمان اخر را چه ملوم بر احمال من و پروردگاری تو.

پس چون مهدی الستی تکید میکنم بر ربانیت و تکذیب میکنم از گفتار بتلان

 که تو ربی و من عبد من به حکمت تو روح از تو دارم  نه حلمش دارم و نه

 علمش که ذات تو در ماده نمیگنجد

پس بیامرز مرا که تو ارحم الرحمینی 

تخصصی+ پزشکی+ شناخت اجتمایی

       اي نام تو بهترين سراغاز بي نام تو نامه كي كنم باز

خداوندا از انچه موجب خسرانم شد در پيشگاهت شرمسارم،كه تو مرا كامل

افريدي،بزرگ قرار دادي انگاه من طاقي شدم بر تو كه ربم بودي و ياقي بر

خود كه بنده ات بودم انگاه شيطان را بر خود امين و ياور داشتم بر ظلالت

 خويش افزودم و انگاه كه مضطر شدم خنده اش شنيدم كه از من دور

 ميشد از همه جا رانده جاي ديگر نبود درب ديگري نكوبيده باقي نماند

به ياد تو افتادم كه درياي رحمتتد همه درب است از كرم پس ياريم كن بر

انچه نتوانم جستن،ان مقام كه رها كردم يا علام الغلوب

خداوندا با فضلت با ما برخورد كن نه با عدلت

                                                                       مددجو:م.ح.ل.ج 

                                                                                           

فصل رویش

    بر سر شاخ بلنددرخت زنده توی یک بستر نرم/خفته یک شاخ بلند شاد اما پر لرز/

او ز ترس سرما کوک چوبی محکمقرص بگرفته زدرخت دیروز/

باد بهمن واری میزند هیکل غول اسایش رابر پایک این خیمه پوشیده ز برف/

شب شکار است انگار چه بسی پر اسرار/

وصدایی ز درون خطوط اوند میرسد بر گوش برچه کوچک ما /

نو گلک ترس مدار باد بهمن از ماست تن مپوشان از او/

یاد رویش را تو بدرون ستاپ همه جانت بفرست/

یاد او نام کن قوت خود از اوخوااااه

                                                                              ارشام ستوده

جوهر انسان اگاهي وتوانايي مطلق است

انچه مي اموزيم و بدست مي اوريم تنها تنها نتيجه ياداوري ان چيز است

پس ما ان چيز را ابداع یا کشف نکرده ایم

بلكه توانايي داشتن ان را دوباره بدست اورده ايم.

براي يافتن هر چيز به خود رجوع كنيم كه ان چيز را كي از دست داده

بدست اوردنش گام بسيار كوتاهي است

اگر توانايي نگاه داشتن را داشتيه باشيد به شما عطا ميشود 

و باز در صورت از دست دادن ان توانايي ان از شما گرفته ميشود 

پس سعي كنيم توانايي كه به ذات داريم بر خود ياد اور شويم 

جوهر همه ثروتهاي مادي و نيروي حيات توانايي مطلق است 

                                     هفت سير معنوي              

شطح

                تحقق عالم ضمير ان فكر بزرگ است كه به درون خود باز گشته
   
                                                                                                   ارشام ستوده

خداوندا جهان را افردي گنجي بودي پنهان خواستي اشكار شوي تا بشناسند تو را كه بهتريني انسان را افريدي و بر او نشان شرف نگاشتي پس به گوهر كمال جمال او را اراستي زمان را شامل حالش گردانندي پس زمان گذشت و باد ان خاك زاده را فرسايش داد و اتش  روحش را جلا پس يادمان باشد در تك تك لحظات يادمان باشد از انچه نداشتيم يافتيم بر اعاده حق خداوند كه رشته اسرار به دست اوست و اينكه تو ما را افريدي ياريمان كن كه تو رحمان بر همه و رحيم بر شاكراند
                                                رب اني انزل من خير فقير
                                                           09133046228  

درمان ناکامی

 بنام حضرت نوح خداوند سبحان

اولین برگ از مجله ارشام بتاریخ ۱۶ابان۸۹

مطلب درباره شیوهای نوین هیبنو ترابی میباشد همه ما خاطراتی در ذهن داریم که اگر چه در اثر گذشت زمان فراموش شده اند اما بازخورد ان هیچگاه از ذهن باک نمی شودو تبلور انرا میتوان در عدم توانایی انجام امور به اصطلاح سر دستی مشاهده کرد

در این شیوه درمان که باید توسط استادان مجرب انجام شود  توافق نامه ایی بین مدد جو و درمانگر (هیبنو تراب )بسته شده سبس مددجو در حالت خلسه به زمان قبل برگردانده شده در هر جلسه(به تشخیس درمانگر) دو یا سه خاطره ناگوار یاداوری میشود انگاه مدد جو را درحالت بیداری از سد شدن ان خاطرات اگاه می کنند با استفاده از قانون تصویر  ذهنی و تداخل نیافتن در قوانین کارما یک یا دو خاطره با همفکری مدد جو و درمانگر ساخته شده و در جلسه بعدی هیبنوتیزم خاطره ناگوار از ذهن ناخوداگاه محو انگاه خاطرات تصور ذهنی جایگزین میشوند ودر همان نوبت خاطرات ساختگی از ذهن هوشیار باک شده نتیجه این سلسله عملیات روشن است در حالت هوشیاری ذهن به سراغ تراکهایی می رود که در حالات ناکامی به انها رجوع می کرده اما این بار ذهن به خاطرات خوشایندی برخورد می کند که خود علت ان را به علت یاد زدودگی نمی داند اما باعث موفقیتش در امور مرتبط میشود ارشام ستوده

وقتي دارو درماني ناتوان است

يزدا ن پاك

پندار نيك كردار نيك گفتار نيك

همگي حملات افسردگي را ذر زندگي خود احساس كرده ايم افسردگي

هايي كه يك رتبه براي چندين ساعت ما را به خود مشغول كرده.

تواناييانجام كارهاي پيش پا افتاده را از دست مي دهيم روند تفكر بهم خورده

از گرفتن تصميمات درست عاجز مي مانيم.

يكي از دلايل ريشيه ايي اين حملات فيد بگ هاي ذهن ناخداگاه و برخورد

با خاطرات نامطلوب است و چون ضمير خدا گاه از روند ان اگاه نيست

هيچ علت اساسي براي ان و در نتيجه مبارزه پيدا نميكند.

دارو درماني فقط سر پوشي بر ان گزاشته و انها را هم چون اتش زير -

خاكستر فعال نگه ميدارد پاك شدن اين خاطرت بايد توسط ضمير ناخوداگاه

انجام گيرد. در اين روش به مدد جو يك برنامه اموزش داده مي شود.

در شروع مدد جو درست قبل خواب اقدام به تهيه ليست ۱۰ نفر از

اشخاصي كه به نظر خود موجب رنجشش شده اند بدون در نظر گرفتن

زمان و يا حتي علت ان مي كند در شب دوم بدونه مراجعه به ليست اول -

ليست دوم را تهيه كرده اين كار را براي ده شب انجام مي دهد.

در مرحله دوم از ده ليستي كه به صورت جدا گانه تهيه شده اسامي

مشترك ده ليست را بر روي برگه با رنگ سبز نوشته به مدت شش روز با

ذكر كلمه ببخشش بعد هر اسم باز دم را با فشار بيرون ميدهد.

نكته:در عكاسهاي ثبت شده توسط دوربينهاي كرولين اين با زدم حاوي -

ابري قير گون و چسبنده است اين همان ماده مسموم و مبهوس در ضمير-

است كه موجب اختلال در خود اگاه افراد ميشود پس بايد بدن خود را بعد از

هر مرحله بخشش با اب ولرم شستوشو كنيم.

از افراد منفي باف دوري كنيم

فاصله خود را با افرادي كه ناراحتي خود را به شكل بازدم پوف نشان مي-

دهند حفظ كنيم كه انرژي مصموم وارد بدن ما نشود.

از لمس و يا چشيدن نمكها هايي كه براي رفع چشم زخم اويخته مي شود

خوداري كنيد.

۰

ذهن كهنه

اگر به ان چه دوست مي داريد گوش فرا دهيد مطابق ذهن كهن خود عمل مي كنيد
 
 و اگر خلاف ذهن كهنه خود عمل كنيد رشد خواهي كرد.

 رشد كردن به سادگي انچه مردم تصور مي كنند نيست. رشد كردن با درد همراه است

و بيشترين درد را هنگامي  متحمل مي شويدكه بايد خلاف علايق تان عمل كنيد

 ان كه در شما مي گويد من اين را دوست مي دارم وان دوست نمي دارم  كيست؟

اين ذهن كهنه شماست نه خود شما! ذهن بشما مي گوييد به عادات قديميت بمان .

زيرا من ان را دوست دارم گاهي لازم است خلاف ان چه دوست داريد عمل كنيد.

هر گاه شيوهاي قديمي خود را تعغغير مي دهيد دچار ناراحتي مي شويد

درست مثل اموختن شيوه هاي جديدبراي انجام كاري .

شيوهاي قديمي را مي دانيدوباان راحتيد اموختن شيوه معدلرفتار بر اساس نوعي بودن -

جديد است ان چه قديمي است بايد بميرد واز ميان ان رفتار جديد متولد شود

اگر به قديم بچسبيد فضايي براي امدن جديد وجود نخواهد داشت

                                                                            اشو(باگوان شري راجينيش)

در پست ديشب برايتان مطلبي راجع به ياد زوودگي افكار و خاطرات دردناك نوشتم كه به دليل

عدم مهارت و كندي تايپ قادر به ثبت دوباره ان نشدم انشا الله در پستهاي بعدي مي اورم

مطلب بعدي راجع به بخشش وتوان بخشيدن ديگران است
                                                                            با درود بدرود  
                                                                                               ارشام ستوده